تبلیغات

پایداری در محیط کار: نحوه کاهش استفاده از پلاستیک

۰
با توجه به محیط زیست در حال حاضر یک کانون در سراسر کشور ، همه شغلها تلاش خود را در جهت کاهش استفاده از پلاستیک های مضر انجام می دهند. چه موزه ها ، ادارات ، مدارس یا مراکز ورزشی ، مکانهای کار از تأثیر پلاستیک روی کره زمین آگاه تر شوند.


با توجه به محیط زیست در حال حاضر یک کانون در سراسر کشور ، همه شغلها تلاش خود را در جهت کاهش استفاده از پلاستیک های مضر انجام می دهند. چه موزه ها ، ادارات ، مدارس یا مراکز ورزشی ، مکانهای کار از تأثیر پلاستیک روی کره زمین آگاه تر شوند.


توجه توجه به مشکل پلاستیک ، کاهش مصرف نی های پلاستیکی ، خرده فروشان را که به فروش بطری های یکبار مصرف نوشیدنی های گازدار ختم شده اند ، و سایر اقدامات سازگار با محیط زیست برای مهار مقدار پلاستیک مورد استفاده و دور انداختن ، توجه کرده است. پیشرفت هایی که در زمینه کاهش پلاستیک صورت گرفته است کند بوده است و باید اقدامات بیشتری انجام شود تا اثرات ویران کننده پلاستیک بر محیط ما تأثیر بگذارد.

حیات وحش به ویژه در برابر پلاستیک آسیب پذیر است و می تواند به راحتی در وسایل دور ریخته شده گرفتار شود ، یا قطعه ای را در دستگاه گوارش آنها قرار دهد که منجر به آسیب یا مرگ شود. برخی از پلاستیک ها مواد شیمیایی مضر را به داخل خاک اطراف نیز آزاد می کنند ، در حالی که شکستن پلاستیک های تخریب پذیر می تواند متان را آزاد کند ، گاز گلخانه ای که یکی از محرک های اصلی گرم شدن کره زمین است.

گزارش های اخیر در مورد بازیافت نشان می دهد که افزایش مقدار پلاستیک در سال مجددا در سال به خصوص در مقایسه با سایر مواد مانند شیشه ، پارچه ، کاغذ و کارت افزایش یافته است. اما ، در حالی که این نشان دهنده حرکت به سمت شیوه های آگاهی بیشتر از محیط زیست است ، ارقام نشان می دهد که افزایش مقدار پلاستیک در حال بازیافت به مقدار بیشتری ظروف پلاستیکی در درجه اول کاهش می یابد. به همین دلیل ، مقامات محلی بطری های پلاستیکی را به وسعت مواد خود در کنار کاغذ ، کارت ، شیشه و فلزات اضافه کرده اند ، در حالی که اکثریت خوبی نیز از سال 2016/17 شروع به جمع آوری گلدان ها ، وان و سینی ها کرده اند.

در نتیجه بیشتر بسته بندی های پلاستیکی و افزایش آگاهی از اهمیت بازیافت ، شوراهای ولزی تقریباً مقدار پلاستیک جمع آوری شده در هر نفر را دو برابر کرده اند ، در حالی که مقامات ایرلند شمالی شاهد افزایش بیش از یک سوم هستند. به گفته همه ، افزایش بازیافت پلاستیک را می توان در شاخص کربن Eunomia مشاهده کرد ، که تصور می کند شوراهای محلی بالاترین مزایای کربن را دارند. در حال حاضر ، Cheshire West و بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است که لوئیشام بدترین مقام محلی را برای میزان پلاستیک بازیافت شده در هر خانوار بدترین عملکرد دارد.

اگرچه دستاوردهای مثبتی حاصل شده است و اماکن کار بیشتر و بیشتر با پایداری درگیر می شوند ، اما همیشه کارهای بیشتری می توان انجام داد. برای صحبت در مورد موضوع کاهش پلاستیک ، مارک هیلتون ، رئیس تجارت پایدار در Eunomia (همان مردمی که تحقیقات فوق را انجام داد) ، به اندازه کافی مهربان بود که به سؤالات ما پاسخ دهد. بنابراین ، اگر به دنبال راه های بیشتری برای تقویت پایداری و کاهش استفاده از پلاستیک خود هستید ، برای اطلاعات بیشتر بخوانید.



سلام مارک ، متشکرم که وقت خود را برای گفتگو با ما گرفتید. چگونه یک تجارت شروع به کاهش استفاده از پلاستیک می کند؟ آیا تغییر باید از مدیریت ناشی شود یا اینکه باید یک تغییر فرهنگی در کل سازمان اعمال شود؟

مدیریت باید تغییرات را تحریک کند و به آن متعهد شود. استقبال از ایده های کارمندان ، که می توانند به پیشنهادهایی در مورد مکانهایی که می خواهند تغییراتی در سازمان ببینند کمک می کند ، بخش مهمی از هرگونه تغییر است. اما ، بدون تعهد و علاقه تیم مدیریت ، بعید به نظر می رسد که تغییر طولانی مدت و گسترده ای رخ دهد.

صاحب مشاغل اگر با مقاومت کارمندان مواجه شود چه کاری می تواند انجام دهد؟ آیا مدیریت می تواند مسئله را وادار کند یا این که اهمیت موضوع را با دقت بیشتری بررسی کنیم؟

در تجربه من ، اکثریت قریب به اتفاق مردم در هنگام استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف ، از انجام اقدامات پشتیبانی می کنند. اما همیشه افرادی وجود خواهند داشت که در مقابل تغییر در محیط کار مقاومت خواهند کرد ، به خصوص اگر با افت راحت درک شده همراه باشد. به عنوان مثال ، اگر متوقف کردن تهیه فنجان های یکبار مصرف قهوه در کافه تری خود هستید ، ممکن است با مقاومت روبرو شوید و خواسته باشید که تمام کارمندان شما لیوان قابل استفاده مجدد خود را خریداری کنند.

برای جلوگیری از این نوع درگیری ، اطمینان حاصل کنید که مدیریت ثابت می کند که آنها به اهداف گسترده تری در محیط زیست متعهد شده اند ، و فقط سعی در کاهش هزینه ها ندارند. این می تواند شامل تأمین تسهیلات اضافی ، مانند نقاط پر کردن مجدد باشد ، که باعث راحتی کارمندان می شود و ثابت می کند که در رفاه آنها سرمایه گذاری شده اید.

نکته مهمی که باید انجام دهید این است که با دقت به کارهایی که شما بعنوان یک صاحب مشاغل انجام می دهید فکر کنید و اینکه چگونه تغییراتی که شما در حال برنامه ریزی دارید بر زندگی روزمره کارمندان شما تأثیر خواهد گذاشت. تا زمانی که همان سطح راحتی را برای کارمندان خود حفظ کرده و استدلال های محکم و واضح برای تغییرات خود داشته باشید ، باید بتوانید با هرگونه مقاومت به روشی مؤثر مقابله کنید.


آیا مشاغلی که با متخصصان پایداری کار می کنند در تلاش برای کاهش پلاستیک نسبت به افرادی که به انفرادی پروژه نزدیک می شوند ، تمایل به موفقیت بیشتری دارند؟

آره! در حالی که ممکن است یک شرکت یک حرکت واضح باشد که بسته بندی خود را از پلاستیک به شیشه یا قابل تجزیه زیست تخریب پذیر تغییر دهد ، در حقیقت یکسری موضوعات گسترده تر وجود دارد که با تغییرات مادی همراه است. به عنوان مثال ، یک شرکت بعید است که سیستم مدیریت پسماند دریافت کننده و توانایی آن را با چیزی مانند یک بسته قابل کمپوست ، یا اثرات گسترده تر تغییرات تغییرات آب و هوایی استفاده از بطری های شیشه ای یکبار مصرف ، برای مثال در نظر بگیرد.

مشاغلی که با متخصصان پایداری مشورت می کنند موفق تر هستند زیرا تغییراتی که آنها اعمال می کنند با دقت در نظر گرفته شده اند و قبل از هرگونه تغییر و تحولات ، از اثرات زیست محیطی آنها الگوبرداری شده است - بنابراین شرکت ها می توانند مطمئن باشند که اقدامات انجام شده تأثیر محیطی واقعاً مثبت و معقول دارند. از نظر عملی ، عملیاتی شرکتهایی که به تنهایی به آن مراجعه می کنند در معرض خطر اجرای سیاست های زیست محیطی هستند که در درازمدت ضد تولید هستند.

آیا برای محرکان تغییر در یک تجارت مهم است که هنگام ارائه ایده به ذینفعان ، پایداری در مدل کلی تجارت را نشان دهند؟

مهم است که به نظر می رسد مشاغل با تمام توان خود در راه اثبات پایداری خود ، همه راه های خود را انجام می دهند. برخورداری از موضع محکم در مورد پروژه های پایداری منجر به شهرت سرمایه گذاری در محیط و جامعه می شود که باعث ترغیب مشتریان شما و افزایش حفظ کارمندان و همچنین تعهد آنها به تجارت شما می شود. البته این مزایا باید هنگام ارائه ایده به ذینفعان ذکر شود.

آیا بسیاری از مشاغل شاهد بازگشت سرمایه گذاری از طریق هر روش پایداری پایدار هستند؟

کاملا - اکثریت قریب به اتفاق اقدامات بهره وری منابع بی طرف هستند و یا در هزینه صرفه جویی می کنند. سرنخ به این نام است: این در مورد بهره وری و استفاده بهتر از منابع است ، از این رو پس انداز هزینه. الگوهای کسب و کار اقتصاد دایره ای نیز می تواند پاسخی برای کاهش حاشیه سود باشد ، به خصوص در مواردی که مدل فعلی تجارت فقط روی تولید و فروش متمرکز است. معرفی عناصر خدماتی (به عنوان مثال در مورد اجاره و پس گرفتن) که به شیوه های تجارت دایره ای کمک می کند تقریباً همیشه به مزایای تجاری منجر می شود.

به دلیل مشارکت پایداری خود با مشاغل ، چه بازخورد دریافت کرده اید؟

اکثریت قریب به اتفاق قدردانی می کنیم که ما قادر به دستیابی به اهداف و اهداف انطباق ، کاهش ریسک ، ارتقاء شهرت یا بهبود مستقیم سودآوری هستیم. از همه سود منافع کسب و کار بسیار مثبت است.

پایداری در محیط کار

اهداف و اهداف پروژه های پایداری خودتان چیست؟

ماهیت کار ما به عنوان اصلی ترین هدف پایداری ما عمل می کند. کار ما از سیاستهای زیست محیطی در سطح ملی و اتحادیه اروپا و همچنین ایفای نقش در ایالات متحده و سایر کشورها در سطح بین المللی تأثیر می گذارد. ما با شرکت های خصوصی کار می کنیم ، بر مشاغل و زنجیره های تأثیرگذاری آنها تأثیر می گذاریم و سازمان های غیردولتی را با انجام تحقیقات پشتیبانی می کنیم. هدف ما این است که عوامل تغییر و پیشرفت بهتر باشند و جوهره تجارت ما کمک به دیگران در انتخاب صحیح برای اطمینان از آینده پایدار تر است.

در داخل ، ما در تلاش هستیم تا بیش از 95٪ بازیافت را در دفاتر خود انجام دهیم ، و همچنین یک صندوق کربن را اجرا می کنیم که از انتشار کربن تولید شده در نتیجه شرکت ما سود می برد - خواه این سفر برای کار باشد یا رد کربن در دفاتر ما. ما از صندوق کربن برای اهداف محیطی بیشتر استفاده می کنیم. نمونه های اخیر شامل نصب یک فواره آب عمومی در مرکز بریستول و اجرای طرح بازپرداخت سپرده در فنجان های قهوه در NEC برای به حداقل رساندن ضایعات پلاستیکی از فنجان های یکبار مصرف است.

از تلاشهای پایداری خود چه ارزش تجاری کسب کرده اید؟

تعهد ما برای پیاده روی هنگام تلاش برای پایداری منجر به شهرت بین المللی ما به عنوان مشاور شده است که بسیار بیشتر از یک مدل کسب و کار است - ما گروهی از متخصصان محیط زیست هستیم که یک تجارت را اداره می کنیم و از تجربه خود برای کمک به دیگران در تصمیم گیری بهتر استفاده می کنیم. برای سیاره شهرت ما بر اساس تعهد ما به محیط زیست ساخته شده است ، و ارزش تجارت غیرقابل توصیفی وجود دارد که در آن به عنوان یک تجارت واقعاً اخلاقی و متعهد دیده می شود ، که همه آنچه را که موعظه می کنند ، چه در محل کار و چه در زندگی امروز ما ، به کار می گیرد.
+ نوشته شده توسط Rezamiri در ، ۳۳ بازدید ، بدون دیدگاه
موضوعات: دکور
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر
نظرات اخیر برای نوشته‌ها