متفاوت باش و متفاوت فکر کن
۰دو مسیر در جنگل متغیر بود ، و من - راهی را در پیش گرفتم که هیچ کس پیموده بود. و این همه تفاوت را ایجاد کرد.
از سال 1997 تا 2002 ، اپل از شعار "متفاوت فکر کن" استفاده کرد. این نه تنها به برند سازی آنها کمک کرد بلکه آنها را از رقبای خود متمایز می کند.
در حالی که شرکت های دیگر تمرکز خود را بر روی کسب درآمد ، کاهش هزینه ها و کپی برداری از طرح های رقبای خود گذاشته اند ، اپل تمرکز خود را بر انجام کارهای متفاوت متمرکز کرده است.
آنها با ایجاد محصولات عالی که تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه می دهند ، به این مهم دست یافتند. محصولات ابتکاری ، از نظر طراحی ساده و بسیار آسان برای استفاده بودند.
این نیاز به انجام کارهایی متفاوت باعث موفقیت چشمگیر آنها در بازار فناوری و بورس شد.
ممکن است این توصیه انگیزشی نباشد که قبلاً شنیده اید ، اما از متفاوت بودن نترسید.
هر یک از ما منحصر به فرد هستیم. ما با نقاط قوت ، ضعف ، استعداد و استعدادهای مختلف به دنیا آمده ایم.
چیزهایی که شما را متفاوت می کند همان چیزی است که شما را منحصر به فرد می کند. از این مواهب و نقاط قوت بی نظیر برای ایجاد انگیزه در تحقق آرزوهای خود استفاده کنید.