تبلیغات

بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت الکترونیکی

۰

بازاریابی از طریق ایمیل همچنان به اندازه همیشه قدرتمند است و به ازای هر دلار هزینه شده 3800٪ بازگشت سرمایه (ROI) حیرت انگیز ایجاد می کند. علاوه بر این ، 59٪ از مصرف کنندگان می گویند که ایمیل بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. بنابراین اگر در کارزارهای ایمیل سرمایه گذاری نمی کنید ، پول را روی میز می گذارید.

به دلیل قابلیت کاربردی بودن ، بازاریابی از طریق ایمیل از اهمیت ویژه ای برای تجارت الکترونیکی برخوردار است. می توانید لیست خود را در انواع بخش های مشتری تکه تکه کرده و تکه تکه کنید و سپس ایمیل هایی را که بیش از حد مربوط به آن بخش ها هستند ارسال کنید ، مانند:

به خریداران اولین بار خوش آمدید
دنباله هایی برای کنار گذاشتن سبد خرید
تخفیف در روزهای خاص (تولد و غیره)
سکانس های برگشتی
محصولات موجود در انبار را انتخاب کنید

بازاریابی الکترونیکی از طریق تجارت الکترونیکی شما را قادر می سازد تا محتوای مناسب را در زمان مناسب به افراد مناسب ارائه دهید.
بازاریابی شبکه های اجتماعی برای تجارت الکترونیکی

حضور در رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از ترکیب بازاریابی تجارت الکترونیکی ضروری است. برخلاف اکثر کانال های بازاریابی ، به شما امکان می دهد به صورت واقعی و واقعی با مشتریان مکالمه کرده و روابط خود را با آنها تقویت کنید.

تعامل مداوم رمز موفقیت در رسانه های اجتماعی است. این یک خیابان دو طرفه است. به س questionsالات پاسخ دهید ، به نظرات پاسخ دهید ، مشکلات را حل کنید و به طور مداوم به پیروان خود ارزش افزوده دهید.

شرکت کفش TOMS از مشتریان دعوت کرد تا از پاهای برهنه خود عکس بگیرند و از هشتگ # بدون کفش استفاده کنند. برای هر شخصی که این کار را انجام می دهد ، آنها یک جفت کفش به حداکثر 10000 جفت به فرد نیازمند اهدا می کنند.

این نه تنها باعث ایجاد ارتباط بین شرکت و مشتریان آنها شد ، بلکه باعث ایجاد تبلیغاتی برای برند در شبکه های اجتماعی شد.
تبلیغات پولی

تبلیغات پولی می تواند روشی م toثر برای ایجاد سریع ترافیک هدفمند باشد. در حالی که سئو یک استراتژی بلند مدت مقرون به صرفه است ، تبلیغات پولی مانند PPC برای قرار دادن سریع برند شما در مقابل مخاطبان بسیار هدفمند مفید است.

به عنوان مثال ، اگر فروش محدودی را اجرا می کنید یا محصول جدیدی را روانه بازار می کنید ، تبلیغات پولی می تواند هدف تبلیغاتی را برای تلاش ها تقویت کند.

استراتژی های برتر بازاریابی تجارت

اکنون ، بیایید در مورد بهترین استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیکی صحبت کنیم تا به فروشگاه آنلاین خود در سال 2021 برنده شوید.

در سئو تجارت الکترونیکی سرمایه گذاری کنید

در میان تمام نکات بازاریابی تجارت الکترونیکی که ما توضیح خواهیم داد ، سرمایه گذاری در SEO تجارت الکترونیکی باید بالاترین رتبه را در لیست اولویت شما داشته باشد. اگرچه دیدن نتایج بیشتر از تبلیغات پولی طول می کشد ، اما ارزش آن را دارد که سرمایه گذاری کنید. گزارش تأثیر اقتصادی Google بیان می کند که میزان بازگشت سرمایه سئو 5.3X است (در مقایسه با جستجوی پرداخت شده فقط 2 برابر).

بهینه سازی در کل سایت شامل روشهایی مانند بهبود زمان بارگذاری صفحه ، پیاده سازی معماری منطقی و اطمینان از نمایه سازی مناسب تمام صفحات شما می باشد. فراتر از این ، بر روی بهینه سازی دسته بندی و صفحات محصول خود تمرکز کنید:

از URL های موجز و مناسب SEO استفاده کنید که حاوی کلمه کلیدی اصلی هستند
برچسب های عنوان را بنویسید که هم SEO مناسب باشد و هم مشتری را فریب دهد
توضیحات متا را بنویسید که افراد را مجبور به کلیک کنند
از برچسب های H1 استفاده کنید که به طور واضح حاوی محتوای صفحه باشد و باعث جلب مشتری شود
توضیحات منحصر به فرد محصول را بنویسید
محتوای صنایع دستی که با شخصیت های مورد نظر شما مطابقت دارد
تا حد امکان از تکرار مطالب خودداری کنید
از تصاویر محصول با کیفیت بالا با متن مناسب متناسب استفاده کنید
پیشنهادات مشابه محصول را ارائه دهید
بازبینی های محصول را اضافه کنید
از داده های ساخت یافته برای گرفتن قطعه های غنی استفاده کنید
برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کنید

نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی خود را بهینه کنید

بهینه سازی نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی به شما امکان می دهد درآمد بیشتری را از ترافیک موجود خود خارج کنید. این میزان بازگشت سرمایه تلاش های بازاریابی و ارزش کل مشتری را برای شما افزایش می دهد. افزایش LTV به این معنی است که شما می توانید هزینه بیشتری را در خرید مشتری خرج کنید ، که می تواند یک مزیت رقابتی تعیین کننده باشد.

و حقیقت این است که افزایش اندک نرخ تبدیل می تواند منجر به جهش بیش از حد درآمد شود. به عنوان مثال ، بگویید یک صفحه خاص با 3٪ تبدیل می شود و ماهیانه 100000 دلار درآمد کسب می کند. دو برابر شدن نرخ تبدیل شما به 6٪ به معنای واقعی کلمه 100000 دلار افزایشی در هر ماه یا 1.2 میلیون دلار در سال است. اکنون ، تصور کنید که بهینه سازی های مشابهی را در چندین صفحه محصول انجام دهید. افزایش درآمد قابل توجه خواهد بود.

شریک تأثیرگذاران

بازاریابی تأثیرگذار به شما کمک می کند محصول خود را در معرض دید مخاطبان و جمعیتی قرار دهید که در غیر این صورت به آن دسترسی نخواهید داشت. علاوه بر این ، تأییدیه های اینفلوئنسر وزن قابل توجهی با پیروان خود دارند.

علاوه بر این ، برای استفاده از بازاریابی تأثیرگذار به بودجه عظیم نیازی ندارید. در حقیقت ، تأثیرگذاران میکرو معمولاً ROI بهتری نسبت به کسانی که صدها هزار پیرو دارند ارائه می دهند.

یک کلید برای تولید ارزش بیشتر از مشارکت تأثیرگذار ، درگیر کردن آنها در بالادست جریان ، در طی طوفان مغزی و مراحل برنامه ریزی است. آنها مخاطبان خود را از نزدیک می شناسند و می توانند به شما کمک کنند راه های ارتباطی خلاقانه و تأثیرگذارتر را با آنها هدایت کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید برای اینفوگرافیک ها بازخورد جمع آوری کنید یا در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر با هم همکاری کنید.
+ نوشته شده توسط Rezamiri در ، یک بازدید ، بدون دیدگاه
موضوعات: مارکتینگ و فروش
برچسب‌ها: بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی و فروش، ایمیل مارکتینگ
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha 
 
نوشته‌های اخیر
نظرات اخیر برای نوشته‌ها